tiistai 17. marraskuuta 2015

Päivitystä

Satula-asiat on vielä mietinnässä. Oma satula tuntuu liian ahtaalta, sovituksessa on vanha albion, joka tuntuu itselle oudolta enkä ole varma sen sopivuudesta. Muita vaihtoehtoja aijon kokeilla myös, mutta olen vähän kahden vaiheilla, millaista haluan. Tai tiedän, millaisen haluan, mutta mulla ei ole rahaa neljää tuhatta euroa, enkä uskalla ostaa ilman ammattilaisen sovitusta mitään kallista satulaa. Mietitään..

Kengät ei ole taaskaan pysyneet, tasan kuukausi kengityksestä etukenkä irtosi kolmannen kerran käyntilenkillä. Tänään, päivää vajaa viisi viikkoa edellisestä kengityksestä, Tella kengitettin läpi hokkikenkään. Hyvä niin, sillä takakengät oli melkein kuluneet puhki. Ja viimeksi laitettiin uudet kengät..

Ontunut Tella ei ole onneksi yhtään! Ei askeltakaan sitten syyskuun. Silloin aloitin Cavalorin Arti Matrix kuurin, ja Tella on syönyt sitä nyt kaksi kuukautta. Nyt kuuri loppui, ja jatketaan Suppleaze Goldilla. Sattumaa vai ei, olen tyytyväinen että olen saanut ratsastaa kaksi kuukautta liikkeistään täysin puhtaalla hevosella!

Ratsastamaan en ole päässyt kunnolla, sillä olen ollut reissussa. Tänään kuitenkin pääsin valmennukseen. Kolmas valmennus tällä valmentajalla ja Tellassa on tapahtunut valtava muutos. Ihan perusasioita hiotaan, mutta saan hyvin välillä kiinni ideasta, miltä hevosen kuuluisi tuntua ja millaista ratsastamisen kuuluisi olla.

2 kommenttia:

  1. Sinulle on haaste blogissani!

    http://annantalli.blogspot.fi/2015/11/kuvahaaste-mita-hevosen-omistaminen-on.html

    VastaaPoista
  2. Kiitos! yritän ottaa haasteen vastaan kunhan ehdin :)

    VastaaPoista