perjantai 20. marraskuuta 2015

Kirje joulupukille

Muutamaa ratsastus- ja hevostarviketta olen halunnut pitkään. Olen onnistunut perustelemaan itselleni, miksi tulen varmasti tarvitsemaan juuri näitä tavaroita. Esim. eihän mulla ole yhtään kunnollista kypärää! Vaarallisiakin vielä, kaikki olen saanut joltain kaverilta käytettynä..

Tämän hankinta on ollut pitkään listalla, musta tämä on ehdottomasti nätein kypärä mitä olen nähnyt! Valitettavasti hankinta taitaa siirtyä satulan oston vuoksi tulevaisuuteen.. 

Kuva: Konitori


Yritän kovasti säästää, sillä haluaisin ostaa Bates-satulan uutena. Se on muokattava. Olisin halunnut jonkun muun, laadukkaan vanhan "luottomerkin", mutta Bates-satulan muokattavuus on niin suuri plussa, että se tuntuu järkevimmältä vaihtoehdolta. Mikäli se sopii Tellalle.. 
Kuva: www.benequus.fi/


Uuteen satulaan tietysti tarvitsee ostaa vaikka ja mitä oheistuotetta. Eric Le Tixerant vyö on ollut ikuisella haaveilulistalla. Löytäisimpä sen käytettynä jostain..  
Kuva: www.satula.com






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti