keskiviikko 19. elokuuta 2015

Minä valitsin sinut, joo, ja sinut minä sain

Eikä sinua tarvitse muuttaa Eikä tehdä susta parempaa Tiedänhän sen jo minäkin Ei susta täydellistä koskaan saa Minä valitsit sinut, sinut, sinut Joo ja sinut minä sain Otan sinut tällaisena kuin oot Tällaisena kuin oot



Vaikka ilmat on ihanat ja aurinkoiset, jotakin pilviä meidän ympärille tuntuu aina kasaantuvan. Milloinhan päästäisiin kunnolla harrastamaan? 

Tella on ollut kevyemmällä. Sitä on kävelytetty maasta ja selästä. Kokeilin yksi päivä kentällä menoa, mutta se ontui oikeaan kierrokseen ravissa oikeaa etusta vähän. Vähän, mutta liikaa. Nyt huilitaan vähän aikaa ihan vaan pellolla kävellen ja rantavedessä kahlaillen. Toivotaan hyviä kelejä myöhälle syksyyn. Meidän uintikausi kun alkoi näin harmillisen myöhään.

Saatiin kengitettyä Tellan etupää uudelleen. Toivon, että tämä vähentäisi jalkojen rasitusta. Lisäksi olen kylmännyt jalkaa mahdollisimman paljon. Toivottavasti näistä pienistä "toimenpiteistä" olisi hyötyä jalan paranemiseen.

Uimaharjoituksia ollaan sentään päästy jatkamaan.  Tella ei tykkää vedestä, tulee veteen mun perässä, muttei mitenkään nauti siellä olosta. Olen ottanut tavoitteeksi sen, että kahlataan rantavedessä sen kanssa ja yritetään saada hommasta mukavaa.









Vielä saavat hepat syödä ja lihota yötä päivää laitumella! Yöksi Tella on saanut loimen muutamana yönä, kun lämpötila on laskenut reilusti alle kymmenen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti